Wat biedt Buro Bressers:

  • Inloggegevens e-learning.
  • Toegang tot het leerportaal voor 1 jaar tot de aangekochte opleiding/maatwerk.
  • Toegang tot de kennisbank voor 1 jaar met inhoud van aangekochte opleiding/maatwerk.
  • Verlenging van toegang van de kennisbank is jaarlijks/voor meer jaren af te sluiten.
  • Kennisbank wordt alleen toegankelijk en is alleen verlengbaar wanneer opleidingen/maatwerk eerder is aangekocht, kennisbank is niet los aan te kopen zonder opleiding/maatwerk.
  • Online bijeenkomsten
  • Fysieke bijeenkomsten op locatie Buro Bressers.
  • Certificaat
  • Goodie bag

 

(Prijs)afspraken:

De afgesproken(maatwerk)prijs is een éénmalige prijsafspraak.

 

Leveringsvoorwaarden

Op elke opdracht, alsook op eventuele vervolg- en/of nieuwe opdrachten, zijn uitsluitend de algemene voorwaarden van Buro Bressers (hierna: BB) van toepassing welke voorwaarden als bijlage bij een offerte worden gevoegd. Door ondertekening van deze offerte verklaart u tevens de algemene voorwaarden te hebben ontvangen.

Algemene voorwaarden

Bij het uitbrengen van offertes en de uitvoering van opdrachten op het gebied van opleidingen/cursussen hanteert Buro Bressers de volgende leveringsvoorwaarden.

Opleidingen en cursussen worden door Buro Bressers aangeboden onder de naam scholing Buro Bressers. Buro Bressers staat bij de KVK geregistreerd onder nummer 83095683. 
Correspondentie/bezoek adres: Edisonstraat 6.01, 5051 DS Goirle.

Aanmeldingen

Een overeenkomst tussen opdrachtgever en Buro Bressers treedt in werking indien de opdrachtgever een bevestiging van de betaling van de aanmelding heeft ontvangen. Buro Bressers behoudt zich het recht om aanmeldingen tot 1 week voor de opleiding af te wijzen op grond van duidelijk omschreven redenen.

Cursisten zijn zelf verantwoordelijk voor de juistheid van de aangeleverde gegevens. Wijzigingen/aanvullingen kunnen tot uiterlijk 1 dag voor de cursusdatum per mail worden doorgegeven via mailadres: scholing@burobressers.nl.

Annulering

Indien de overeenkomst, ongeacht de reden daarvan, wordt geannuleerd, zal er geen restitutie plaatsvinden. Voor consumenten geldt dat zij een wettelijke bedenktermijn hebben van 14 dagen na het aangaan van de overeenkomst.

Indien opdrachtgever binnen 14 werkdagen voor aanvang van de opleiding verzoekt om verschuiving van een opleiding en Buro Bressers met dit verzoek instemt, dan is 100% van de cursusprijs extra verschuldigd.

Eenmaal verschoven opleidingen kunnen niet nogmaals verschoven worden.

Verschuivingen kunnen alleen schriftelijk worden opgegeven en dienen voor boven gestelde termijnen in bezit te zijn van Buro Bressers. Verschuivingen zijn alleen geldig wanneer deze schriftelijk bevestigd zijn door Buro Bressers.

Buro Bressers heeft het recht de opleiding op te schorten, te verplaatsen of te annuleren als dat gerechtvaardigd wordt door onvoorziene omstandigheden, zoals een tekort aan cursisten of een zieke docent. Na wijzigingen heeft opdrachtgever het recht zijn deelname alsnog binnen 5 werkdagen na een dergelijke kennisgeving kosteloos te annuleren.

Duur contract

Het contract wordt aangegaan voor de duur van de opleiding. Vanaf het gebruik van de unieke sleutel gaat de looptijd van 1 jaar in voor de toegang tot het leerportaal en de kennisbank.

Facturering en betaling

Opdrachtgever zal de hem in rekening gebrachte bedragen binnen 5 kalenderdagen aan Buro Bressers voldoen. Indien de opleiding aanvangt binnen een periode die korter is dan 5 kalenderdagen zal opdrachtgever de hem in rekening gebrachte bedragen voor aanvang van de opleiding aan Buro Bressers voldoen. Opdrachtgever heeft verder niet het recht om enige betalingsverplichting jegens Buro Bressers op te schorten.

Indien de gefactureerde bedragen niet worden betaald binnen de overeengekomen termijn, zal de wettelijke rente over het openstaande bedrag in rekening worden gebracht, zonder voorafgaande ingebrekestelling vereist is.

Indien de opdrachtgever na ingebrekestelling het verschuldigde bedrag niet heeft voldaan, kan de vordering worden doorgegeven aan een incassobureau. Alle buitengerechtelijke incassokosten zullen voor rekening van opdrachtgever komen.

Indien de opdrachtgever de verschuldigde bedragen niet heeft voldaan binnen de overeengekomen termijn, heeft Buro Bressers het recht de cursist te weigeren voor de opleiding, onverminderd de verplichting van opdrachtgever het verschuldigde bedrag te betalen.

Indien de consument aanspraak maakt op het herroepingsrecht, 14 dagen na aangaan van de overeenkomst, ontvangt de consument binnen 14 werkdagen honderd procent van de gedane betaling retour. In geval van restitutie hanteert Buro Bressers een terugbetalingstermijn van 14 dagen.

 

Intellectuele en industriële eigendom

Alle intellectuele of industriële eigendomsrechten met betrekking tot apparatuur, software, trainingsmateriaal en/of documenten rust uitsluitend bij Buro Bressers.

Het is opdrachtgever niet toegestaan software, trainingsmateriaal en/of documenten verstrekt in het kader van de opleiding openbaar te maken of te reproduceren.

Beeld en/of geluidreproductie van opleidingen is uitdrukkelijk verboden.

Ziekte van docent

Bij ziekte en/of verhindering van een docent zal Buro Bressers, indien mogelijk, binnen 48 uur voor gelijkwaardige vervanging zorg dragen.

Indien vervanging binnen de gestelde termijnen niet mogelijk blijkt te zijn, zal Buro Bressers opdrachtgever hiervan binnen 24 uur op de hoogte stellen.

Indien Buro Bressers binnen 48 uur voor gelijkwaardige vervanging zorg draagt kan opdrachtgever geen recht doen gelden op vergoeding van rente en kosten op of vermindering van de overeengekomen vergoeding.

Privacy, beveiliging en geheimhouding

Buro Bressers draagt zorg voor een passend beveiligingsniveau gelet op de risico’s die de verwerking en de aard van te beschermen gegevens met zich meebrengen, zulks evenwel slechts indien en voor zover deze gegevens zich binnen de infrastructuur van Buro Bressers bevinden en Buro Bressers daartoe op grond van de geldende privacy wetgeving is gehouden.

Partijen zijn zowel tijdens als na afloop van de overeenkomst wederkerig tot geheimhouding verplicht van al hetgeen waarvan zij uit hoofde van de overeenkomst kennis – hebben kunnen – nemen en/of waarvan het vertrouwelijke karakter evident is. Partijen leggen hun medewerkers in het kader van de overeenkomst zo nodig een geheimhoudingsplicht op.

Klachtenprocedure

Buro Bressers hecht grote waarde aan een correcte benadering van haar relaties. Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent over de manier waarop het contact met jou wordt onderhouden en dat de dienstverlening op de afgesproken wijze verloopt. Als je van mening bent dat wij tekort zijn geschoten in onze dienstverlening en Buro Bressers of de opleiding niet aan jouw verwachting heeft voldaan, willen we ons uiteraard inspannen om het op te lossen.

 

Klachten m.b.t. de opleiding.

Je kunt je klacht schriftelijk indienen bij de klachtencommissie van jouw opleiding. Wij vernemen graag jouw mening en kijken hoe we je zo snel mogelijk een passende oplossing kunnen bieden. Na ontvangst van je klacht ontvang je binnen vijf werkdagen een bevestiging. De klachtencommissie kan je vragen om je klacht mondeling toe te lichten. Ook kan de klachtencommissie aanvullende informatie inwinnen bij andere betrokkenen. Binnen 10 werkdagen ontvang je een terugkoppeling op welke wijze hij/zij voornemens is om jouw klacht op te lossen. Vervolgens krijg je 10 werkdagen de tijd om aan te geven of de klacht, naar jou mening, door middel van de voorgestelde werkwijze adequaat is/wordt opgelost. De termijn kan eenmalig verlengt worden met 4 weken.  De klachtencommissie van de opleidingen van Buro Bressers heeft als mailadres:klachten@burobressers.nl.

Voor een adequate behandeling dien je in ieder geval het volgende op te nemen:

  • een omschrijving van de klacht/het bezwaar;
  • de naam van de persoon en de afdeling op wie de klacht/het bezwaar betrekking heeft;
  • de datum waarop het feit of de gedraging waar de klacht/het bezwaar over gaat heeft plaatsgevonden;
  • kopieën van stukken die van belang zijn voor je klacht/bezwaar;
  • je naam en adres;
  • je handtekening en de datum van ondertekening.

 

Overige klachten

Je kunt je klacht schriftelijk indienen bij de klachtencommissie van jouw opleiding. Wij vernemen graag jouw mening en kijken hoe we je zo snel mogelijk een passende oplossing kunnen bieden. Na ontvangst van je klacht ontvang je binnen vijf werkdagen een bevestiging. De klachtencommissie kan je vragen om je klacht mondeling toe te lichten. Ook kan de klachtencommissie aanvullende informatie inwinnen bij andere betrokkenen. Binnen 10 werkdagen ontvang je een terugkoppeling op welke wijze hij/zij voornemens is om jouw klacht op te lossen. Vervolgens krijg je 10 werkdagen de tijd om aan te geven of de klacht, naar jouw mening, door middel van de voorgestelde werkwijze adequaat is/wordt opgelost. De termijn kan eenmalig verlengt worden met 4 weken. De klachtencommissie van de opleidingen van Buro Bressers heeft al mailadres:klachten@burobressers.nl.

 

Voor een adequate behandeling dien je in ieder geval het volgende op te nemen:

  • een omschrijving van de klacht/het bezwaar;
  • de naam van de persoon en de afdeling op wie de klacht/het bezwaar betrekking heeft;
  • de datum waarop het feit of de gedraging waar de klacht/het bezwaar over gaat heeft plaatsgevonden;
  • kopieën van stukken die van belang zijn voor je klacht/bezwaar;
  • je naam en adres;
  • je handtekening en de datum van ondertekening.

 

Afhandeling van uw klacht/bezwaar

Je klacht/bezwaar wordt door Buro Bressers in behandeling genomen en altijd vertrouwelijk behandeld. Na ontvangst van je klacht/bezwaar ontvang je binnen vijf werkdagen een bevestiging. De medewerker op wie jouw klacht/bezwaar betrekking heeft, ontvangt een afschrift van je klacht/bezwaar. Ook heeft hij/zij het recht mondeling en/of schriftelijk zijn/haar oordeel over de klacht/het bezwaar te geven. De opleidingsmanager legt haar oordeel aan jou voor. Dit oordeel bevat een verslag van het eventuele horen van jou zelf en de betrokken medewerker, de bevindingen en het advies. Je hebt vervolgens twee weken de tijd om hierop te reageren. Indien je niet akkoord bent met de afhandeling van jouw klacht, zullen wij deze doorverwijzen naar een onafhankelijke derden.

Onafhankelijke derden

Nadat we jouw bezwaar hebben ontvangen, word je door een onafhankelijke derden (Frank Leijtens frank@primetimeclub.nl)  schriftelijk en gemotiveerd in kennis gesteld van de her bevindingen van het onderzoek, de definitieve beslissing op de klacht/het bezwaar en de eventuele conclusies die eraan zijn verbonden. Dit gebeurt binnen zes weken na ontvangst van de klachtenbrief/het bezwaarschrift. Deze beslissing is bindend.

 

Niet in behandeling nemen van uw klacht/bezwaar

In sommige gevallen wordt je klacht/bezwaar niet in behandeling genomen. Dat is het geval als:

  • Buro Bressers jouw klacht/bezwaar al eerder heeft behandeld en een uitspraak heeft gedaan;
  • de klacht/het bezwaarschrift later dan drie maanden na de gedraging of het voorval wordt ingediend;
  • het belang of de ernst van de gedraging waarover de klacht/het bezwaar gaat, kennelijk onvoldoende is.

Als jouw klacht/bezwaar niet in behandeling wordt genomen, ontvang je daarvan binnen vijf werkdagen na ontvangst van de klachtenbrief/het bezwaarschrift schriftelijk en gemotiveerd bericht.

 

Bezwaar

Mocht bovenstaande procedure niet tot een acceptabele oplossing hebben geleid, dan zal jij over moeten gaan op een mogelijke beroepsprocedure.

Bewaartermijn

Uw klacht zal voor de duur van 1 jaar worden bewaard in de administratie van Buro Bressers